අතීතයේ සිටම බොහෝ දේ ජනප්රියත්වයට පත් වූයේ කට කතා නිසාය. කුඩා ව්යාපාරයන් පිළිබඳව බොහෝ දෙනා අතර ප්රසිද්ධ වීමට මේ කට කතා හේතුවක්ද විය. ගනුදෙනුකරුවන්ට ව්යාපාරය සමඟ සම්බන්ධ වීමට අවස්ථාව සලසාදෙන යම් මිතුරකුගේ හෝ අසල්වාසියකුගේ විශ්වාසදායක නිර්දේශයක් වන එහි ස්වභාවය කාලයත් සමඟ වෙනස් වෙමින් අදවන විට ඩිජිටල්කරණ වේදිකාවට පිවිස ඇත. එහි සුවිශේෂී කොටසක් වන TikTok මේ ආකාරයේ කුඩා පරිමාණ ව්යාපාර පිළිබඳව තත්පර කිහිපයකදී මිලියන ගණනක ජනතාවක් වෙත ප්රචාරය කිරීමට සමත්ව ඇත්තේ ඒ පිළිබඳ පරිපූර්ණ හැඳින්වීමක්ද පාරිභෝගිකයා වෙත රැගෙන යමිනි.
The Vegan Kitchen by Sulo හා The Vegan Kitchen by Sulo වැනි ව්යාපාරයන් පිළිබඳ සැලකීමේදී TikTok යනු එම ව්යාපාරයන් සාර්ථක කර ගැනීමේ කදිම මඟකි. එය සමාජ මාධ්ය වේදිකාවක් පමණක් නොවන අතර කුඩා ව්යාපාරයන්ට ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සම්බන්ධ වීමේ අවස්ථාව උදා කරන නවීන ප්රචාරණ මාධ්යය ලෙසද සඳහන් කළ හැකිය.
ව්යාපාරයන්හි ප්රචාරණය ඉහළ නංවන Burnt Orange Media
Burnt Orange Media හි නිර්මාතෘ වන අම්රා සුවිශේෂී අලෙවිකරණ ව්යාපාරයන්හි නිර්මාණකරුවෙකි. සංඛ්යාත්මකව පමණක් නොව සන්නාමයන් ජනප්රිය කිරීමේ මෙහෙයුම්හි නිරත ඇයගේ වඩාත් සුවිශේෂී ව්යාපෘතිය ලෙස කොළඹ comfy & cozy café සඳහන් කළ හැකිය. මෙහි පැවති ආකර්ෂණීය පරිසරය, එළවලු පමණක් අඩංගු ප්රණීත ආහාර හා පාඨකයින් සඳහා සුදුසු ස්ථාන පිළිබඳ බොහෝ දෙනා දැනගත්තද එහි ආපන ශාලාව පිළිබඳ ජනතාව අතරට ගෙන යාම ඉතා දුෂ්කර විය.
ඒ මොහොතේ වේදිකාව කෙරෙහි විශ්වාසය තැබූ අම්රා ආපනශාලාව ජනතාව අතරට ගෙන යාමේ ආකර්ෂණීය නිර්මාණයක් ඉදිරිපත් හරහා ඉදිරිපත් කිරීමට කටයුතු කරනු ලැබීය. එහිදී ආහාර වට්ටෝරු හෝ ස්ථානීය අලංකාරය පිළිබඳ ඉස්මතු කිරීමට වඩා කියවීමට කැමති, සත්ව ආහාරවලින් තොර ආහාර වේලක් රස විදීමට හා නිස්කලංක ස්ථානයක විවේකීව සිටීමට කැමති පුද්ගලයින් වෙත එම ස්ථානයේ විශේෂත්වය සන්නිවේවේදනය කිරීමට ඇය කටයුතු කළාය.
එහි ක්ෂණික ප්රතිඵලයක් ලෙස එක් වීඩියෝවක් තුළින් 120,000කට වැඩි පරිශීලකයින් පිරිසක් වෙත එම පණිවිඩය ගෙන යාමට හැකියාව උදා විය. අම්රා ඒ සම්බන්ධයෙන් සඳහන් කර සිටියේ වීඩියෝවේ දර්ශන පමණක් නොව නිවැරදි ප්රේක්ෂකයින් සමඟ ගොඩනගාගත් සම්බන්ධතාව හේතුවෙන් මෙම සාර්ථකත්වය අත්කර ගැනීමට හැකි වූ බවයි. ආපනශාලාවෙහි තිබූ සුවිශේෂී දේ ප්රදර්ශනය කිරීම තුළින් එහි අවශ්යතාව සහිත පුද්ගලයින් වෙත බලපෑමක් ඇති කිරීමට ඒ තුළින් අම්රා සමත් විය.
මෙහිදී ලබා දෙන පණිවිඩය නම් ආරම්භයේදී වීඩියෝව නරඹන ප්රමාණය අඩු වුවද කාලයත් සමග ඇල්ගොරිදම හරහා එය සාර්ථකව වැඩි පිරිසක් වෙත ගෙන යාමට හැකි වනු ඇති බවයි.
ආදර කතාවක් සන්නාමයක කතාවක් බවට පත් කළ The Vegan Kitchen by Sulo
2016 වසරේදී ආරම්භ කරන ලද Sulo’s journey with The Vegan Kitchen by Solo ව්යාපාරයක් පමණක් නොව ඇගේ ආදර කතාවද නිරූපණය වන්නකි. ඇගේ සැමියා නිර්මාංශ අයෙකි. ඒ නිසාම ඔහු වෙනුවෙන් නිර්මාංශ ආහාර සකස් කිරීමට හා රස කැවිලි සකස් කර දීමට ඇය කටයුතු කළාය. ඉතා සුලුවෙන් ඇරඹි එය පසු කළෙක ව්යාපාරයක් බවට පත් වෙමින් හිත මිතුරන්ගේ දිරි ගැන්වීම මත සාර්ථකව ඉදිරියට ගමන් කෙරිණි.
වර්තමාන තාක්ෂණික ලෝකයේ නිෂ්පාදනයක් පමණක් තිබීම ප්රමාණවත් නැත. එය පාරිභෝගිකයා වෙත ගෙන යාමටද මාධ්යයක් තිබිය යුතුය. සුලෝ මෙහිදී මුහුණ දුන් අභියෝගයද එය විය . TikTok වේදිකාව තුළ ඇයගේ නිර්මාණ වීඩියෝ ඇතුළත් කළද සිය දරුවා ලැබීමට සිටි කාලය තුළ සමාජ මාධ්ය භාවිතයෙන් ඈත් වීමටද ඇයට සිදු විය.
පසුව කොළඹ පැවති TikTok SMB වැඩමුලුවකට සම්බන්ධ වූ සුලෝ එහිදී බොහෝ දේ ඉගෙන ගත්තාය. ඒ දැනුමත් සමඟ TikTok හි තවත් උත්සාහයක් දැරීමට කටයුතු කළ ඇය තමන්ගේ නිර්මාංශ ආහාරයන් ප්රදර්ශනය කරමින් වීඩියෝවක් බෙදා හැරියාය. ඉතා ඉක්මණින් නැරඹුම් 500ක් සමඟින් නැරඹූ ප්රමාණය ඉහළ ගිය අතර ඇයට ධනාත්මක ප්රතිචාර ලබා ගැනීමද එය හේතුවක් විය.
ඇයගේ ව්යාපාරය සඳහා දායක වූයේ ඒ අයුරිනි. ඇය පවසන්නේ වැඩමුලුව තුළින් ලබා ගත් දැනුම මෙම සාර්ථකත්වයට හේතු වූ බවයි. ඒ නිසාම වැඩමුලු සඳහා වැඩි වැඩියෙන් සහභාගී වන ලෙසද ඇය ආධුනිකයින්ගෙන් ඉල්ලා සිටියි.
කටින් කට ප්රචාරය නව යුගයකට
කුඩා පරිමාණ ව්යාපාර සඳහා ප්රබල බලපෑමක් ඇති කිරීමට TikTok සමත්ව ඇත්තේ එහි අන්තර්ගතය හා සුවිශේෂී ප්රවේශය හේතුවෙනි. ව්යාපාරයන්ට අනුග්රහය දක්වන විවිධ දැන්වීම්කරණ වෙළෙඳ ප්රචාරණයන් මෙන් නොව නිවැරදි හා සත්ය තොරතුරු පමණක් පරිශීලකයින්ට ලබා දෙන බැවින් විශ්වසනීයත්වයද ඉහළ යයි.
පාරිභෝගික සබඳතාහිදී වරක් ඉතා මන්දගාමී වන අන්තර්ගයක් තවත් වරෙක ගෝලීය සංසිද්ධියක් බවට පත්වීම මෙම වේදිකාව තුළදී වැළැක්විය නොහැකි වනු ඇත. සුලු පරිමාණ ව්යාපාරයන්ගේ වර්ධනය වෙනුවෙන් එය කදිම අවස්ථාවක් වන්නේ එහෙයිනි.