උදා වී ඇත්තේ උත්සව සමයයි. උත්සව සමයේ වැදගත්ම දෙයක් වන්නේ එකිනෙකා වෙත තෑගි බෝග ලබා දීමයි. මේ උත්සව සමයේ සතුට තව තවත් ඉහළ නංවන ශ්රී ලාංකේය ව්යාපාරයක් වන Doodle දෙපා ආරක්ෂා කිරීමේ වෙනසක් සමඟින් ත්යාග ලබා දීමේ නැවුම් වෙනසක් උදා කර දී ඇත්තේ TikTok වේදිකාවේ සුවිසල් පෙරලියක් ඇති කරමිනි.
TikTok twist සමඟ නත්තල් ප්රවර්ධන වැඩසටහන
එදිනෙදා විලාසිතාවන් ප්රේක්ෂකයා වෙත ගෙන යාම අරමුණු කර ගනිමින් ඇරඹි ෘදදාකැ හි නිර්මාතෘ මලික් ජමීල් පුද්ගල අභිමානයේ සුවිශේෂී හැකියාවක් මේස් වලට ඇති බව හඳුනා ගන්නා ලදී. ‘මේස් යනු කිසිසේත් අවතක්සේරු කළ හැකි විලාසිතාවක් නොවේ’ යන්න නැවත නැවතත් සනාථ කිරීමට ජමීල් කටයුතු කළේ උසස් තත්වයේ මේස් සඳහා නොතිබූ වෙළෙඳපොල අඩුව පිරවීමට කටයුතු කරමිනි. හොඳම කපු රෙදි භාවිත කරමින් ගැහැණු, පිරිමි දෙපාර්ශවය වෙනුවෙන්ම නවීන විලාසිතාවලින් යුත් මේස් නිර්මාණය කිරීමට ජමීල් කටයුතු ආරම්භ කළේ එලෙසිනි. ඒ අනුව ජීවිතයේ සෑම අවස්ථාවකටම අවැසි මේස් අලංකාර අයුරින් ලබා දෙන්නට ඔහුට හැකි විය.
ඉන් නොනැවතී උත්සව සමය තුළ නව ආකාරයකින් තෑගි දීමේ සතුට භුක්ති විඳීමට පාරිභෝගිකයින්ට ආරාධනා කර සිටින Doodle විසින් සුවිශේෂී Do-It-Yourself Virtual Giftbox අත්දැකීම ඔවුන් වෙත ගෙන ඒමට සමත්ව සිටියි. තම ආදරණීයයන්ට ගැලපෙන මේස් ත්යාග ලෙස ලබා දීමේ අවස්ථාව නිර්මාණය කරමින් TikTok හි අන්තර්ගතයන් බෙදා ගැනීමට කටයුතු කර ඇති Doodle එම අන්තර්ගතයන් විනෝදජනක ආකාරයෙන් සකස් කිරීමටද කටයුතු යොදනු ලැබීය.
අලංකාර මේස් වර්ග සමඟින් සකස් කර ‘Doodle Giftbox’ සාමාන්ය ත්යාගයන්ගෙන් ඔබ්බට ගිය නවමු අත්දැකීමක් ඔබට ලබා දෙනු ඇත.
අභියෝගය ජය ගැනීම හා සතුට සොයා යාම
සෑම ව්යාපාරයක්ම ආරම්භ වන්නේ ඉතා කුඩා පියවරකිනි. එසේ ඇරඹෙන කුඩා ව්යාපාරයකට සුවිසල් පාරිභෝගික ප්රජාවක් දිනා ගැනීම යනු ඉමහත් අභියෝගයකි. Doodle ද එම අභියෝගයට මුහුණ දුන් තවත් එක් ව්යාපාරයක් වුවත් ඔසනඔදන හරහා නිර්මාණාත්මක අන්තර්ගතයන් ඉදිරිපත් කරමින් දිනෙන් දින සිය පාරිභෝගික පිරිස වර්ධනය කර ගැනීමට Doodle සමත් විය. මෙම වෙනස ආරම්භ වූයේ මලික් කොළඹ පැවති TikTok SMB වැඩමුලුවට සහභාගී වීමෙන් පසුවය. එහිදී ලබා දුන් ව්යාපාර වර්ධනය කර ගැනීමේ ප්රායෝගික උපදෙස් TikTok වේදිකාව තුළ නිවැරදිව ආයෝජනය කළ මලික් ඉතා කෙටි කලෙකින් සිය සන්නාමය සුවිසල් ප්රජාවක් වෙත ගෙන යාමට සමත් විය.
කුඩා පරිමාණ ව්යාපාර වර්ධනය වෙනුවෙන් TikTok දායකත්වය
කුඩා ව්යාපාරයන්හි සාර්ථකත්වය රැඳී පවතින්නේ අව්යාජත්වය තුළය. එහිදී සන්නාමයන් විසින් ඉදිරිපත් කරන නිවැරදි හා සත්ය තොරතුරු තුළින් ප්රේක්ෂකයින් සමඟ අර්ථවත් සබඳතාවක් ගොඩ නගා ගත හැක්කේ සන්නාමය කෙරෙහි ඉහළ විශ්වාසයක්ද තහවුරු කර ගනිමිනි. TikTok යනු එකී අව්යාජ සබඳතාවය වෙනුවෙන් වූ හොඳම වේදිකාවයි.
මෙහි සාර්ථකත්වයේ එක් පියවරක් වන්නේ ප්රවණතාවන්ට ගැලපෙන ආකාරයෙන් කටයුතු කිරීමයි. සන්නාමයේ විශේෂත්වය හඳුනාගනිමින් එය ප්රේක්ෂක සමාජයට ගැලපෙන ආකාරයෙන් අන්තර්ගතකයන් හරහා ඉදිරිපත් කිරීමේදී මෙම ප්රවණතාවන් හඳුනා ගැනීම වැදගත් වේ.
අනෙක් කරුණ වන්නේ අනුකූලතාවයි. එක් වීඩියෝවක් යොමු කළ සැණින් එය ජනප්රිය නොවනු ඇත. එහෙත් උනන්දුව හා උත්සාහය මත තමන්ගේ වීඩියෝ සුවිසල් ප්රේක්ෂක ප්රජාවක් වෙත ගෙන යාමට හැකි අතර ඒ තුළින් ව්යාපාර සාර්ථකත්වය අත්කර ගැනීමට හැකි වේ. ඒ සඳහා ඔහු භාවිත කරනු ලැබුවේ TikTok වේදිකාවයි.